Esports, música i demés aficions

sábado, mayo 19, 2007

He tornat, he superat la crisi de no escriure!

Doncs sí, he tornat. Després de més d’un mes i mig en que el meu blog ha estat més mort que el Barça de Rijkaard, m’he decidit a tornar a escriure unes ratlles abans de que se’m caigui la cara de vergonya. Vaig començar el blog amb molta empenta, però que voleu que us digui fot molta mandra segons quins dies posar-te a escriure un rotllo per no res, es que si encara em paguessin... però no és així, jajaja. Els que em conegueu ja sabeu que quan em poso a escriure sóc molt pesat i m’enrotllo com una persiana, sóc incapaç de fer textos breus que no passin de les 10 ratlles (que era l’intenció d’avui però veig que ho acabaré superant), perquè la meva capacitat de síntesi és una merda, a vegades penso, per què cony m’haig de fotre jo ara a escriure un rotllo inacabable si no en tinc cap ganes? De fet, aquest blog no el llegeix ni Déu, a vegades penso que escriure en el blog és regalar-me a mi mateix una sessió de psicoanàlisi, em faig un favor a mi mateix.


No penseu que no he tingut ganes d’escriure cap article durant aquest temps, però les circumstàncies no han ajudat. Vaig començar aquest blog amb el Barça guanyant la Champions (ahir feia un any) i ja veieu com està el pati, no tinc ganes de fer-me el harakiri parlant del Barça. Tot i això, fa un parell de setmanes vaig tenir el valor d’anar a Donosti a veure els “11 cabrons de Getafe”. El millor de tot, com sempre, la meravella del paisatge basc, les seves gents i sobretot la seva gastronomia. Aquí podeu veure un recull de fotos:



Tampoc vaig fer cap article sobre el meravellós concert de Roger Waters al Sant Jordi, en que va ressuscitar a Pink Floyd durant 3 hores (us deixo abaix uns quants vídeos que vaig gravar). Tampoc vaig escriure sobre la venta de les entrades del concert retorn de The Police (96 euros d’entrada!!!) i tampoc sobre la horterada que és la campanya de les eleccions municipals de Barcelona, en que s’ha de fer un concurs per veure quin dels 5 candidats és més idiota i més freak. Per si voleu estar atents a les properes novetats del blog ho faré un altre review sobre les novetats del Summercase i publicaré la llista definitiva d’horaris.

Estiguin atents a les seves pantalles, però si no us dona la gana tampoc us perdeu res de l’altre món... jejeje


Vídeos concert Roger Waters:

Wish You Were Here:

Set The Controls For The Heart Of The Sun:

Another Brick In The Wall (part II):

Time:

Etiquetas: , , , ,