Esports, música i demés aficions

jueves, noviembre 23, 2006

El Barça continua viu tot i jugar amb foc a Sòfia


Giuly celebra el 0-1


LEVSKI SÒFIA: 0. F.C.BARCELONA: 2.

El partit d'ahir va ser tan infumable que no mereix ni una crònica. Per això em limitaré a opinar. Davant de la "banda" del Levski Sòfia es va aconseguir guanyar (que era lo important) però davant un equip així és difícil no fer-ho. Tot i això el Barça va saber donar ales a un equip molt mediocre que en alguns moments de la 1ª part s'ens va pujar a les barbes a base només de coratge i de poder físic. Sort en vam tenir del gol matiner de Giuly al minut 4' de partit, perquè sinó la nit no hagués estat gens plàcida. Després del gol de Giuly, a jeure i a fer tonteries que no aporten res al joc. Molts nervis a darrere, masses. No ens podem possar nerviosos davant d'un equip com el Levski. Per sort a la 2ª part gol d'Iniesta i fí del patiment.

Tràmit superat i ara toca la gran final davant del Werder Bremen el dimarts 5 de Desembre. Només ens val guanyar, l'empat ens deixa fora de la Champions. Ara ens toca a tots estar amb l'equip i no tinc cap dubte de que guanyarem. De fet a mí personalment em feia molta més por el partit d'ahir que no el del Werder. No ens podem permetre el luxe de fallar!

EL CELTIC CLASSIFICAT

El dimarts el Celtic de Glasgow (el meu 2º equip) va guanyar èpicament al Manchester United per 1-0 i va signar la seva classificació pels vuitens de final de la Champions. Després d'un penal aturat per Boruc a xut de Saha, el japonés Nakamura va fer el gol de la victòria en un xut de falta espectacular. A veure si el Barça no ens fa el lleig, es classifica i tenim la sort de jugar contra el Celtic. Tinc ganes de tornar a Celtic Park!

Video del golàs de Nakamura


Etiquetas: , ,

4 Comments:

Blogger David said...

Ostres no l'havia vist auqest gol del Nakamura... sens dubte un golàs!! mare meva...

I el Werder Bremen... això està xupat, ja veuràs, el barça sempre ha sabut donar la cara a les grans nits europees, tots amb el Barça!

Per cert he vist que tens per aqui un merengon i un "amic" del Chelsea que en sabràn molt de futbol, pro en el tema de l'educació van força curtets... quina llàstima de gent.

3:28 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

6:41 p. m.  
Blogger Roger FJ said...

David, ja veus deixaran de molestar, comentari suprimit i au. En el meu blog jo sóc un fatxa de collons, comentari que no m'agradi, borrat. Jejeje :P

9:32 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

3:05 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home